1)გავიმეორეთ განვლილი მასალა,
2) დავადგინეთ სტანტარტის რომელ პუნქტზე და რომელ ინდიკატორზე გადის ჩვენი პროექტი.
3)სტანდარტის შემდეგ დავადგინეთ ჩვენი პროექტის მიზანი-21 საუკუნის უნარ-ჩვევებისა (რესურსები) და ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების დახმარებით.
4) ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების სამი ტიპი: 1. ზოგადი შეკითხვა 2. თემატური შეკითხვა 3. შინაარსობრივი შეკითხვა, რომელსაც ეპექტურად გამოვიყენებ სამომავლოდ დასახულ და დაგეგმილი პროექტების შექმნის დროს.
2) დავადგინეთ სტანტარტის რომელ პუნქტზე და რომელ ინდიკატორზე გადის ჩვენი პროექტი.
3)სტანდარტის შემდეგ დავადგინეთ ჩვენი პროექტის მიზანი-21 საუკუნის უნარ-ჩვევებისა (რესურსები) და ბლუმის ტაქსონომიის ზმნების დახმარებით.
4) ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების სამი ტიპი: 1. ზოგადი შეკითხვა 2. თემატური შეკითხვა 3. შინაარსობრივი შეკითხვა, რომელსაც ეპექტურად გამოვიყენებ სამომავლოდ დასახულ და დაგეგმილი პროექტების შექმნის დროს.
No comments:
Post a Comment